ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΣΑΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ

ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΣΑΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ

Πώς να κάνετε τον πελάτη σας να πληρώσει. Λύσεις για το συχνό πρόβλημα των δικηγόρων

Ένα καθημερινό πρόβλημα για το δικηγόρο στις μέρες μας είναι η είσπραξη της αμοιβής του. Οι πελάτες (δηλώνουν ότι) δεν έχουν να πληρώσουν και οι πληρωμές καθυστερούν επί μακρόν ή και δεν γίνονται ποτέ. Ο Stephen Fishman, J.D. στο πολύ ενδιαφέρον άρθρο του “κάντε τον πελάτη να σας πληρώσει” από το nolo.com προτείνει μερικούς τρόπους για την επίλυση ενός από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο σύγχρονος δικηγόρος:
“Έχετε ολοκληρώσει την υπόθεση στην ώρα της, στείλατε την απόδειξη στον απαιτητικό πελάτη σας, και περιμένετε με ανυπομονησία να πληρωθείτε… και περιμένετε… και περιμένετε… και περιμένετε. Μήπως αυτό το σενάριο σας ακούγεται πολύ οικείο; Το λυπηρό γεγονός είναι ότι ακόμη και οι πιο έμπειροι επαγγελματίες συναντούν δυσκολίες στο να πληρωθούν. Μερικοί πελάτες αισθάνονται ελεύθεροι να πληρώσουν όποτε θέλουν. Άλλοι δεν πληρώνουν καθόλου. Δεν υπάρχει δημόσια αρχή που θα σας βοηθήσει να πάρετε τα χρήματά σας. Είναι αποκλειστικά δική σας υπόθεση να λάβετε όλα τα κατάλληλα και αναγκαία μέτρα για να σας πληρώσουν οι πελάτες σας. Αυτό που είναι χειρότερο είναι ότι πολλοί πελάτες έχουν επίγνωση των δυσκολιών της σύγχρονης ζωής και θα επωφεληθούν, γνωρίζοντας ότι πολλοί ελεύθεροι επαγγελματίες δεν έχουν τη βούληση ή την τεχνογνωσία να συγκεντρώσουν τα οφειλόμενα χρήματα. Δεν πρέπει να αποδεχτούμε αυτό το είδος ανήθικης συμπεριφοράς. Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες νόμιμες μέθοδοι για να κάνουμε τους πελάτες να πληρώσουν.
Το πρώτο βήμα σε μια οφειλή απλήρωτης αμοιβής είναι να στείλετε μια δήλωση ή μια επιστολή ζητώντας πληρωμή του τιμολογίου ή της απόδειξης. Ορισμένες επιχειρήσεις συνήθως κάνουν 60 ή 90 ημέρες για να πληρώσουν, λόγω των προβλημάτων ταμειακής ροής. Εάν οι πελάτες σας ακολουθούν αυτή την πρακτική, στέλνοντας τους ένα γράμμα γνωστοποίησης της οφειλής θα μπορούσε να τους ωθήσει να προχωρήσουν άμεσα στην πληρωμή σας. Αν επιστολές δεν λειτουργούν, ήρθε η ώρα να το πάρετε προσωπικά. Είναι πολύ πιο δύσκολο να αρνηθείς την πληρωμή σε κάποιον γνωστό από ό, τι σε έναν ξένο. Για το λόγο αυτό, δεν θα πρέπει να βασίζεστε αποκλειστικά σε διαδοχικές επιστολές. Αντ ‘αυτού, τηλεφωνήστε στον πελάτη σας. Αν έχουμε να κάνουμε με μια μεγάλη εταιρεία, μπορεί να έχετε την πρώτη επαφή με κάποιον υπεύθυνο στις πληρωμές ή στο τμήμα προμηθειών. Αλλά αν το πρόσωπο αυτό δεν βοηθάει, μη διστάσετε να καλέσετε στα υψηλότερα κλιμάκια συμπεριλαμβανομένου του προέδρου της εταιρείας. Εξηγήστε ότι η ταμειακή ροή είναι σημαντική για την επιχείρησή σας και ότι εσείς δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να μεταφέρεται χρονικά η απλήρωτη εισπρακτέα αμοιβή σας. Αν τα τηλεφωνήματα δεν λειτουργούν, κλείστε ένα ραντεβού για να επισκεφθείτε προσωπικά όποιον είναι υπεύθυνος για την πληρωμή σας. Όταν πρόκειται για την είσπραξη χρεών, ο πιο “φωνακλάς” συνήθως πληρώνεται πρώτος. Ένας πελάτης ο οποίος αγωνίζεται οικονομικά και δεν έχει αρκετά χρήματα παρά μόνο για να πληρώσει έναν πιστωτή θα πληρώσει πιθανότατα αυτόν που κάνει την μεγαλύτερη φασαρία και ασκεί πίεση. Ωστόσο, μην χάνετε την ψυχραιμία σας, μη προβείτε σε απειλές ή παρενοχλείτε τον πελάτη. Αυτού του είδους η συμπεριφορά μπορεί να σας δημιουργήσει νομικό πρόβλημα”.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο nolo.com

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone